毕桥分享 http://blog.sciencenet.cn/u/biqiao

博文

来自心怿的诗 (200)

已有 2712 次阅读 2013-6-20 21:49 |个人分类:fiction|系统分类:人文社科| SSCI

 

最危险的时刻在死亡般的幽静中已经到来,这有着璀璨夺目般秀丽的美女战士正以她与高级生灵的叠加精神异力穿透着我,并以如此柔软的方式挖掘我心灵的高山大地。

 

 

 

           严峻的形势惊得我连一点思考的涟漪都不敢卷起,急忙进入五级宇宙共振态,令脑海一片空白,让我记忆和人格的真象隐藏在脑海混沌的深处。

 

 

 

然而她和她背后的高级生灵的叠加思维波的扫描是如此的灵巧有力,以至于使我几乎要呻吟起来。

 

 

 

更意想不到的是,她让我的精神世界泛起了一阵疾风,激起了一个个迅速扩散的孤立子波。驾驭这些孤立子波的正是凤凰和她背后高级生灵入侵的精神。

 

 

 

这掀起了一股完全没法明白的焦虑、渴望、悲伤,从我心灵触摸不到的至深之处,象雨季飞驶的雷暴喷发而出,开始洗涤我整片心灵的高山和大地。

 

 

 

我痛苦地卷曲起来,眼前闪现怡飞姑娘的一对眼睛,又同萍萍的重叠,震撼犹如疾风暴雨中飘摇的树叶。

   

 

终于那久远年代发现的牛顿第三定律起作用了,凤凰全身反作用般地一震,叠加精神从我的心灵国境如潮水般退回,她大声惊呼道:教授!你怎么了?

 

 

 

奇异的幻觉终于消失,这究竟是怎么回事?我十分惊异为何我心灵的深处象藏了很多被遗忘的东西似的,而与凤凰的叠加精神接触,却象被记忆的雨后天晴的阳光所照亮?

 

 

 

我记起在我转化作超级人类的昏迷里,怡飞姑娘的眼睛不断出现。记起当我醒来时,埃里斯院士曾错称我为桥杰。

 

 

   但我知道我的真正身份不是桥杰,我是罗曼洛兰,或者,我真的是桥杰?这是没有可能的,因为桥杰已被送上了不归之路,罗曼洛兰只是桥杰的模拟,内含是绝然不同的,于宙锋和主席团是不会欺骗我的,因为他们对人民是诚实的,深谙普世价值观,是吗?

 

Has come to the most dangerous moment in deathly quiet, thisdazzling beautiful fighters with superposition of her soul force and the spiritof advanced creatures penetrate through me, and digging my soul mountain land withsuch a soft way.

 

The severe situation surprised me even a little thought waveletcan't roll up, hurry into the five level of universal resonating status, so that the mind is a blank, make my memory and personality of the truth hidden in the depths of my mind chaos.

 

However, the scanning of superposition thinking wave for her and the senior life behind her is so smart and strong that it makes me almost to moan.

 

More beat all is, she let my spirit world with a gust of wind, provoked a rapid diffusion of solitons. It is the Phoenix and the senior life behind her invading psyche to drive these solitons.

 

This sets off a wave of unbelievable anxiety, sadness, longing, to deep from my heart not to be touched, like the rainy season over a thunder storm erupts, starts washing my entire soul mountain and the earth.

 

I am painfully curled, a pair of eyes flashed the Overfly girl, with Ping Ping eyes overlap, I am shaking like a furious storm fluttering leaves.

 

Finally the Newton's third law which was found in the distant times starts to work, Phoenix reaction body likes an earthquake, superposition spirit from my heart border as tide water returned, she loudly exclaim: "Professor! What about you?”

 

Strange illusion finally disappeared, how is this to return a responsibility? I wonder why my heart is like hiding a lot of forgotten something, and by Phoenix superposition spirit contact, my soul is illuminated by the memory as the fine weather after the rain the sun?

 

I remember when I transformed Super-man the Overfly girl's eyes had appeared continuously. When I woke, academician Ellis miscalled me as Chau Jie.

 

But I know my true status is not Chau Jie, I'm Luoman Lorrain, or I really is Chau Jie? This is not possible, because the Chau Jie has been sent on a road of no return, Roman Lorrain is a simulated Chau Jie, container is completely different, the Presidium and Yu Zhoufeng won't cheat me, because they are honest with people, knows the universal values very well, are they?

 



https://wap.sciencenet.cn/blog-376898-701342.html

上一篇:来自心怿的诗 (199)
下一篇:来自心怿的诗 (201)
收藏 IP: 99.244.80.*| 热度|

1 张忆文

该博文允许注册用户评论 请点击登录 评论 (0 个评论)

数据加载中...

Archiver|手机版|科学网 ( 京ICP备07017567号-12 )

GMT+8, 2024-3-28 22:31

Powered by ScienceNet.cn

Copyright © 2007- 中国科学报社

返回顶部