毕桥分享 http://blog.sciencenet.cn/u/biqiao

博文

来自心怿的诗 (18)

已有 3206 次阅读 2010-1-25 20:14 |个人分类:生活点滴|系统分类:诗词雅集

 

         

 

我忽地憎恨自己所扮演的角色,假设转换为另一个环境,另一种关系,或者怡飞姑娘就是萍萍,那么她,一定是我心灵感应学上梦寐以求的联系对象,爱恋的伴侣,如果是那样的话,那该多好啊!

 

她的睫毛终于抖动起来,就像在经历了千百年的长眠后正在苏醒一样,她缓缓地睁开眼睛。

 

我终于看到她的眸子。

 

一阵震撼袭击着我的心灵,似曾见过这样的一对眼睛,萍萍的眼睛。然而眼前的眼睛的神态更加超凡越世,像一个梦,一个最深最甜的梦。沿着那闪跃动人光辉的眸子引导,沿着银绿色的光环的轨迹,我可飞入一个宁静玄妙、浩瀚深远的天地,一个远远超越十级宇宙冥想态的世界。

 

 

银绿色的光环在前面闪动着,新颖无限的世界已彻定开放,然而现实的经历使我反而犹豫起来,害怕陷溺其中,就像陷溺在太美丽的梦境里充满危险,不能自拔一样。犹豫的痛苦象冰块,在慢慢冻结我的心,我只好闭上眼睛,让心灵的感应联系遽然截断。

 

 

 

银绿色的光芒急剧从周边退去,一切恢复正常。

 

 

我轻轻地睁开双眼,怡飞姑娘正在平静地看着我,她的眼神,温柔着似湖水中倒映的银月,深藏着无尽的神韵,但在那神韵的深处竟传出炽烈的爱。那是一种广阔深切的人类之爱,情人之爱啊,像燃烧的火焰,使我冰冷的心化作绕柔的火苗。

 

 

我的心灵在颤抖,我的情绪在激动,我的灵魂在释放,我的爱在升温。

 

I suddenly hate the role acted by myself, suppose the environment change to another one, another kind of relation, or the Overfly girl is just Ping Ping, then, she certainly is my dream telepathy studies on the link object, love partner, If this is so, how be nice ah!

 

Her eyelashes finally shake up, like experiencing the final resting place for thousands of years, after being awake, she slowly opens her eyes.

 

I finally see her pupil.

 

A burst shaking attacks on my soul, it may have seen such a pair of eyes, Ping Ping eyes. Demeanor in front of the eye, however, is more extraordinary over the current World, like a dream, the deepest sweet dream. Lead along the jumping brilliant pupil of her, and the silver green light track, I can fly into a quiet mysticism, the vast and far-reaching world, a universe far beyond the tenth universal meditation state.

 

Silver green rings is flashing forward in front of me, novel infinite world is completely opening to me, however practical experience enable me to be rather hesitated, and fear led astray as led in a beautiful dream which filled with danger, unable to extricate myself. The pain of hesitation, as ice is slowly freezing my heart; I have to close my eyes, so that the soul has suddenly cut off contact sensors.

 

Silver green light recede sharply from the surrounding, everything back to normal.

 

I gently opened my eyes, Overfly girl is looking at me calmly, her eyes, and gentle as a silver moon reflected upside in the lake, deep with endless charm, but in the depths of that actually transmit blazing charm love. It is a vast deep love of humanity and valentine’s love ah, like the burning flame, so that my cold heart changes to soft around flames.

 

My heart is trembling, my emotion is exciting, my soul is releasing, and my love is warming.
More text goes here.

https://wap.sciencenet.cn/blog-376898-290207.html

上一篇:来自心怿的诗 (16)
下一篇:来自心怿的诗 (19)
收藏 IP: .*| 热度|

1 鲍海飞

发表评论 评论 (1 个评论)

数据加载中...

Archiver|手机版|科学网 ( 京ICP备07017567号-12 )

GMT+8, 2024-3-28 16:46

Powered by ScienceNet.cn

Copyright © 2007- 中国科学报社

返回顶部