毕桥分享 http://blog.sciencenet.cn/u/biqiao

博文

来自心怿的诗 (2-258)

已有 1491 次阅读 2020-4-23 23:52 |个人分类:fiction|系统分类:海外观察| sci, sci

我开始意识到,这是一个十分奇特的空间,随着我伤势的有所恢复,我的思感波能感觉到有那么一种奇特的真气弥漫在这空间之内,无所不在无时不在的波纹在荡漾。

 

 

不对,那还不仅仅是真气而是内含了某种意志,尽管它微乎其微像融化在波纹中的粉末,我还是能觉察到。

 

我把思感波延申过去,试图与它进行思感通讯。脑海顿时轰鸣振荡,接着是头痛欲裂,这是我的思感波遇到了强大意识的反噬。

 

这使我十二分震惊。作为曾经一个心灵感应学教授,一个思感遥控的顶峰学者,我曾认为在这个世界上,我的思感术恐怕是超能力的所在,即使大领袖鹤鸣般的电脑神识也有输于我的地方,但是现在我知道我错了。

 

 

我的思感波竟被辗压,犹如小小的电花碰上了千万伏的高压势能。

 

但是直觉告诉我那个可能控制乌鸦群的神识似乎对我没有其它的恶意,除了驱使乌鸦群的疯狂进攻外。

 

因为逻辑上说,如果对方要毁灭我只需用其强大的神识动一个念头即可,用不着绕这么大的圈子,而且到目前为止,是乌鸦的能量大量地被我太极转化吸收,就好像送能量一样。


 

大神识不可能不探查到这个过程和结果,仍然还驱动着如此多的乌鸦飞来,是一种考验吗?那么这种考验的目地又是什么?

I began to realize that this is a very peculiar space. As my injury recovered, my thought wave could feel that there was such a peculiar true energy permeating in this space as the ripples was rippling everywhere and everywhere.

 

No, it's not just true energy but a certain kind of will, although it is almost like a powder melted in the ripples, I can still feel it.

 

I extended my mind wave to it and tried to communicate with it. The brain suddenly roared and oscillated, followed by a splitting headache. This was when my thought wave encountered a backlash from a strong consciousness.

 

This shocked me twelve. As a professor of telepathy and a pinnacle scholar of remote sensing, I once thought that in this world, my thinking skills may be the place of superpowers, even the big leader Hemin like computer consciousness has lost to me some place, but now I know I am wrong.

 

My thought wave was actually rolled, just like a small electric flower hit a high voltage potential energy of 10 million volts.

 

But my intuition tells me that the consciousness that might control the crow group seems to have no other malicious intentions, except for driving the crazy attack of the crow group.

 

Because logically speaking, if it wants to destroy me, it only needs to use his powerful consciousness to move a thought, and doesn’t need to go around such a big circle, and so far, the energy of the crow has been transformed and absorbed to me by my Tai Chi in large amounts as it sends energy to me.

 

It is impossible for Great Sense not to detect this process and result, and still driving so many crows to fly to me, is it a test? So what is the purpose of this test?




https://wap.sciencenet.cn/blog-376898-1229828.html

上一篇:来自心怿的诗 (2-257)
下一篇:来自心怿的诗 (2-259)
收藏 IP: 99.254.75.*| 热度|

0

该博文允许注册用户评论 请点击登录 评论 (0 个评论)

数据加载中...

Archiver|手机版|科学网 ( 京ICP备07017567号-12 )

GMT+8, 2024-4-16 22:34

Powered by ScienceNet.cn

Copyright © 2007- 中国科学报社

返回顶部